Contributie seizoen 2020/2021*

Hierbij ontvangt u de factuur voor de contributie voor het seizoen 2020-2021. Deze bedraagt:

Speltak contributie per jaar
(incl. zomerkamp + weekend(en))
Bevers € 137,00
Welpen € 197,00
Scouts (Gidsen/Verkenners) € 214,00
Explorers  € 247,00
Roverscouts € 247,00

In het seizoen dat een lid overvliegt naar een nieuwe speltak, betaald hij/zij contributie voor het hele seizoen, behorende bij de nieuwe speltak. Zoals elk jaar streven we er naar de contributie zo laag mogelijk te houden met als hoogtepunt ons zomerkamp.

Betaling kan op twee manieren:
● In 1 termijn, betaling voor 1 december 2020
● In 2 gelijke termijnen, betaling voor 1 december 2020 en 1 april 2021
Heeft u meerdere kinderen die lid zijn? Dan graag per kind apart de contributie over maken (onder
vermelding van naam en speltak).

Omdat de “weekenden” en het zomerkamp door ons worden gezien als hoogtepunten van het seizoen en we alle leden zoveel als mogelijk willen aanmoedigen om deel te nemen wordt geen restitutie verleend bij geen deelname.

*De contributie wordt ieder seizoen in de algemene ledenvergadering vastgesteld. De webpagina dient als indicatie en kunnen geen rechten aan ontleend worden. Voor de actuele informatie mail de penningmeester en/of ledenadminisatie.